PLATFORMA DE REDESCHIDERE A CAMPUSULUI BSB

Am pus la punct planul de redeschidere a școlii și veti gasi aici, detaliat, tot ceea ce trebuie să știți despre aceste aranjamente.

MĂSURI DE CONTROL PENTRU ASIGURAREA UNUI CAMPUS SIGUR ȘI SĂNĂTOS

Măsurile de mai jos conturează pașii întreprinși de școală pentru a asigura cele mai înalte standarde de sănătate și siguranță și minimizarea riscurilor în campusul nostru.

  • Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant pentru mâini în campus, în aer liber
  • Instalarea dispenserelor cu gel dezinfectant pentru mâini în birouri și săli de clasă, precum și în punctele cheie de tranziție din fiecare clădire a școlii
  • Deschizători de uși fără mâini (activare cu cotul) pentru toate ușile de tragere / împingere și usile glisante existente
  • Covorașe dezinfectante pentru încălțăminte în zonele principale de acces
  • Scanere de temperatură în punctele de intrare
  • Mecanisme de deschidere şi închidere automată a uşilor
  • Emiterea de echipamente de protecție personală (EPP) către tot personalul didactic și administrativ (măști și viziere)
  • Emiterea unor masti de protecție a feței pentru preșcolari - și elevi de anul 1 si 2 și viziere pentru elevii de la anii 3 și pana la anul 13 (care trebuie purtate în momentele relevante, când distanțarea sociala nu poate fi respectată).
  • Echipament de protectie specializat : măști pentru față, viziere, halate.
  • Bariere de separare pentru zonele de tranzit cu sens unic în clădiri și pe aleile şcolii
  • Implementarea și respectarea strictă a distanțării sociale în sălile de clase, birouri, zone de alimentație desemnate și coridoare
  • Reorganizarea sălilor de curs și a birourilor pentru a permite distanțarea socială
  • Marcaje de distanțare socială în săli de clasă, coridoare, zone de luat masa, ascensoare și pe etaje
  • Mobilier adaptat pentru clasă (de exemplu, separatoare din Plexiglassîn clasele din ciclul primar, birouri individuale în gimnaziu)
  • Ventilarea eficientă a sălilor de curs și a birourilor prin deschiderea ușilor și ferestrelor
  • Pauze regulate pentru elevi și angajati
  • Marcarea pentru distanțare socială a spaţiilor comune de recreere - bănci, mese și scaune în aer liber
  • Proceduri eficiente de curățare pentru sălile de clasă, birouri, suprafețe, balustrade, uși și ferestre, jucării, echipamente sportive, mese de luat masa
  • Cameră de izolare amenajatã, situatã la intrarea în campus
  • Verificarea temperaturii în timpul zilei
  • Vom incuraja utilizarea salutului fără contact
  • Educație privind distanțarea socială la școală - informații pentru părinți, elevi și angajaţi
  • Control strict la intrarea vizitatorilor
  • Schimbarea procedurilor de aducere și preluare a elevilor de catre părinți la / de la şcoalã
  • Posibilitatea schimbării orarului
  • Ore alternative de începere a cursurilor pentru ca elevii să poată respecta distanțarea socială
  • Creșterea numãrului de angajaţi în cadrul asistentelor medicale, a profesorilor și a personalului de suport
  • Parteneriat cu „Clinica Regina Maria”

AU FOST IDENTIFICATE ZONELE DE RISC MAXIM CA FIIND:

  • Mânerele ușilor
  • Blaturi
  • Scaune
  • Toalete
  • Porţi
  • Mașini fotocopiator
  • Balustrade
  • Butoanele lifturilor
  • Întrerupătoare de lumină
  • Jucării
  • Nivelul 1: Curățenie standard de igienizare
  • Nivelul 2: Dezinfecție regulată
  • Nivelul 3: Dezinfecție profundă (curățare cu aburi)
  • Nivelul 4: Controlul infecțiilor in regim de alertã

Echipa noastră internă de întreținere și echipele suplimentare externalizate de întreținere vor respecta următorul protocol de curățenie: :

  • Toate clasele vor fi curățate după terminarea lecțiilor sau înainte de lecțiile de la începutul zilei. Toaletele, balustradele scărilor, mașinile pentru fotocopiator și butoanele lifturilor vor fi curățate în timpul desfășurării lecțiilor. În timpul pauzelor și al prânzului, birourile din clasă și mânerele ușilor vor fi șterse.
  • În cazul în care anumite săli de clasă sunt goale în timpul orelor de curs și odată ce zonele cu risc ridicat au fost curățate așa cum s-a stipulat mai sus, aceste săli de clasă goale vor fi apoi curățate. Orarele trebuie afișate în afara clasei pentru a ajuta echipa de întreținere în planificarea programului de curățare.

Cele patru niveluri de curățenie sunt prezentate în tabelul de mai jos:

Nivel

Descriere

Frecventa

Nivelul 1

Curățare standard de igienizare

Sala de clasă / birou - dezinfecția tuturor suprafețelor

Zilnic
(De 2 ori / zi în EYFS și anii 1-6)

Dezinfecția suprafețelor comune, inclusiv cele dn aer liber

De doua ori pe zi

Dezinfectarea toaletelor

Fiecare ora

Dezinfectarea suprafețelor cu risc de atingere ridicat din clasă și zone comune (de ex. balustrade, mânere pentru uși, fotocopiere), inclusiv cele dn aer liber

De doua ori pe zi

Dezinfectarea podelei în clasă și în zonele comune

Zilnic

Dezinfectarea tuturor echipamentelor sau instrumentelor atinse, jucării (colectate în cutii de către profesori)

Zilnic

Dozatoarelor de apă, dispenserele de dezinfectarea a mâinilor, echipamente exterioare

De doua ori pe zi

Nivelul 2

Dezinfectare regulată

Curățarea profundă a covoarelor, ventilatoarelor, canapelor și țesăturilor

Săptămânal

Curățarea cu aburi a tuturor sălilor de clasă din grădinită si până la anul 6 (măsuri speciale pentru COVID-19) - pentru a sprijini curățarea tuturor resurselor clasei

Zilnic

Nivelul 3

Dezinfectare profundă (curățare cu aburi)

Curãţare cu aburi - întreaga școală

Săptămânal

Nivelul 4

Controlul infecțiilor in regim de alertã

Curãţare cu aburi

Zilnic (în sala de clasă afectată sau în anul de studiu) timp de o săptămână, în caz de infecție detectată

DESCHIDEREA ȘCOLII NOASTRE IN CONDIŢII DE MAXIMĂ SIGURANŢĂ

Acest clip este menit să fie o modalitate distractivă de a prezenta comunitãţii planul de redeschidere a școlii in contextul COVID. Clipul nu conține proceduri complete, dar are rolul unui ghid general al mai multor elemente cheie.

MĂSURI PENTRU CONTROLUL CURĂȚENIEI

Una dintre prioritățile noastre pentru British School of Bucharest este să menținem campusul nostru curat, sănătos și sigur pentru angajaţi și studenți. Acum, mai mult decât oricând, ne-am îmbunătățit protocoalele de curățenie pentru a fi în conformitate cu toate cerințele și a oferi un mediu sigur pentru întreaga comunitate BSB.

VĂ RUGĂM CITIȚI ALTE SECȚIUNI ALE ACESTEI PLATFORME DE REDESCHIDERE PENTRU MAI MULTE DETALII

CARE SUNT CRITERIILE PENTRU REDESCHIDERE?

Normele sanitare impuse școlilor au fost recent publicate.

Ministerul Educației va trebui să emită o ordonanță de urgență (privind luarea de măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ și pentru modificarea și completarea Legii educației naționale nr.1 / 2011) pentru a permite școlilor să se redeschidă legal. Dacă se întâmplă acest lucru, vom putea deschide.

În funcție de situația epidemiologică generală, situația la nivel regional, infrastructura și resursele umane ale fiecărei școli, autoritățile implicate în gestionarea prevenirii bolilor vor implementa următoarele scenarii pentru deschiderea școlilor:

Scenariul 1

Participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor la școală, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție.

Scenariul 2

Participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor în învățământul primar, elevilor din clasele VIII și XII, cu respectarea și aplicarea tuturor regulilor de protecție.

și

Întoarcere parțială (prin rotație de 1-2 săptămâni) a elevilor din alte clase primare și liceu, cu respectarea și aplicarea tuturor regulilor de protecție.

N.B. Intenţia şcolii este de a aplica aceasta procedurã şi anilor11 și 13 ca participanți zilnici (urmeaza a fi confirmat).

Scenariul 3

Participarea tuturor preșcolarilor și elevilor la activități / lecții online.


Criteriile epidemiologice pe baza cărora școlile vor urma unul dintre cele 3 scenarii este rata de incidență cumulată (numărul total de cazuri noi în ultimele 14 zile, comparativ cu 1000 de locuitori).

  1. Dacă rata de incidență cumulată este sub 1/1000 de locuitori - autoritățile vor alege între scenariul 1 sau scenariul 2 pentru fiecare unitate de învățământ, în funcție de infrastructura și resursele existente la nivelul unității de învățământ.
  2. Dacă rata cumulată de incidență este cuprinsă între 1-3 / 1000 de locuitori - scenariul 2 se va aplica pentru toate școlile din localitate.
  3. La o rată de incidență cumulată peste limita de alertă de 3/1000 de locuitori, DSP județean și București vor prezenta CJSU / CMBSU o analiză a situației epidemiologice din localitate. În funcție de existența unei transmisii comunitare în localitate și de numărul de focare existente în unitățile de învățământ locale, precum și de alte criterii de risc, CJSU / CMBSU poate decide, prin emiterea unei decizii, închiderea temporară a unităților de învățământ (scenariul 3) , cursuri care au loc online. În lipsa unei astfel de decizii, unitățile de învățământ locale vor funcționa în scenariul 2.

Județul Ilfov, unde se află școala noastră, se află în prezent în scenariul 1 de culoare verde. Cu toate acestea, ordonanța care reglementează redeschiderea școlilor din România în conformitate cu normele sanitare publicate nu a fost încă publicată.

Având în vedere acest lucru și pentru ca noi să redeschidem campusul BSB în siguranță și în cel mai eficient mod, EYFS va începe cursurile miercuri, 2 septembrie, conform calendarului școlar.

Anii 1 pânã la 13 vor începe luni 7 septembrie pentru a permite emiterea ordonanței și ca toate reglementările din campus să fie în conformitate cu normele sanitare publicate pe 19 august.

Dacă ordonanța nu este emisă înainte de această dată, anii 1 pânã la 13 ar face trecerea la programul de învățare online din 7 septembrie până la deschiderea campusului la 14 septembrie. Calendarul pentru anii 1 pânã la 13 va fi modificat pentru a adăuga trei zile suplimentare în iunie 2021 pentru a compensa acest lucru.

Înainte de a veni la școală

  • Orele de început și de încheiere a zilei vor fi decalate.
  • Elevii, părinții, și angajaţii trebuie să sosească prompt conform orei de sosire alocate lor pentru a permite verificarea temperaturii, distanțarea dintre grupurile de ani și pentru a evita congestionarea la poartă.
  • Părinții sunt rugați să verifice temperatura copilului lor și pentru orice semne de COVID-19 (tuse persistentă, temperatură ridicată, pierderea gustului sau a mirosului) înainte de a pleca de acasă. Dacă temperatura este peste 37.3 Celsius, copilul trebuie să rămână acasă și părinții să raporteze acest lucru școlii.
  • Dacă cineva din familie a prezentat simptome COVID-19 și / sau s-a testat pozitiv în ultimele 10 zile, nici părinții, nici copii nu trebuie să vină la școală.
  • Părinții însoțitori ar trebui să verifice, de asemenea, propria temperatură și orice simptome înainte de a pleca de acasă.
  • Un formular de declaratie pe proprie raspundere trebuie completat pe portalul părinților pentru toți elevii și părinții (sau pentru alți adulți care îi însoțesc). Acest formular trebuie depus cu cel puțin o zi înainte de prima intrare în campus. Acest lucru nu poate fi făcut în campus, deoarece acest lucru ar crea aglomerație. Actualizări la formularul de declaratie pe proprie raspundere vor fi necesare numai dacă informațiile din acesta se schimbă.

Accesul în școală

  • Toti angajaţii, elevii, părinții și vizitatorii trebuie să poarte o mască la intrarea în spațiul școlii (cu excepția copiilor din EYFS și sugarilor). La intrarea în spațiul școlii, aceştia trebuie să-și igienizeze imediat mâinile la punctele de igienizare poziționate strategic.
  • Toți cei care intră în spațiile școlare ar trebui, pe cât posibil, să se conformeze distanțării sociale, asistaţi de indicatorii aflați pe podea în zona de intrare a școlii și să urmeze cãile unice de acces pentru intrarea și ieșirea din campus.
  • Toti angajaţii, elevii și părinții elevilor de scoală primară care îi însoțesc pe copii vor trece de turnicheţi şi vor călca apoi peste covorașele de curățare / dezinfectare a încălțămintei.
  • Înainte de trecerea de turnicheţili se va controla temperatura tuturor angajaților, elevilor, și părinților elevilor de scoală primară ce îi însoțesc pe copiii. Termometrele de citire fãrã contact a temperaturii sunt amplasate la fiecare turnichet, la intrare. Elevilor si tuturor angajaţilor care intră în campus cu autobuzele școlare li se va lua temperatura înainte de a urca în autobuz.
  • Părinții elevilor EYFS și părinții elevilor de scoală primară sunt rugați să părăsească campusul de îndată ce copilul lor a fost întâmpinat de un angajat sau cei ai copiiilor din KS2, de îndată ce au trecut de porțile albe în campus .
  • Copiii ar trebui insoțiți doar de un singur adult din fiecare familie.
  • Părinții elevilor de liceu nu vor trece de turnicheţi.
  • Copiii din EYFS vor intra în clădire prin intrarea principală a clãdirii Ringwood de la parter.
  • Copiii din KS1 vor intra în clădire folosind scara exterioară până la primul etaj.
  • Copii din KS2 vor trece prin poarta albă în campus și vor merge direct la sala de clasă din clădirea Newlands, păstrând distanțarea socială în timpul acestei deplasări și urmând direcția săgeților indicatoare.
  • Copiii în anii 3 și 5 vor intra prin ușa din clădirea NUPEH, cei din anul 4 vor folosi ușa principală a bibliotecii, iar anul 6 va folosi intrarea laterală.
  • Elevii de liceu vor intra în campus prin poarta albă și vor merge direct în sala lor de clasã, menținând distanțarea socială în timpul acestei deplasări și urmând direcția săgeților indicatoare.
  • Copiii care sosesc mai târziu decât ora stabilită pentru anul lor de studiu vor fi escortați în sălile de clasă (EYFS, KS1) sau li se va permite sa își urmeze rutele de intrare stabilite pentru cei dinKS2 sau liceu.
  • Niciun elev nu va avea voie să meargă la o clasă în afara zonei desemnate pentru anul sãu de studiu.
  • Dacă este posibil, întâlnirile cu părinții ar trebui să aibă loc prin telefon sau online. Întâlnirile cu părinții in campus pot avea loc doar în cazuri excepționale, eventualitate în care vor fi urmate toate protocoalele de intrare / ieșire și distanțare.

Intrarea elevilor în campus va fi decalată pentru a limita supraaglomerația la intrare și pentru a asigura un flux lin al tranzitului de persoane prin zona de poartă securizată (vezi mai jos):

EYFS & SCOALA PRIMARÃ:

Ora sosirii

Grupele din Newlands

Grupele din Ringwood

8:00-8.15

Anul 6

Pre-Nursery/Nursery

8:15-8.30

Anul 5

Reception

8:30-8.45

Anul 4

Anul 1

8:45- 9.00

Anul 3

Anul 2

ŞCOALA SECUNDARÃ:

Sosire între orele 9.05am – 9.25am

Vă rugăm să vă asigurați ca elevii sunt întâmpinați prompt la ora de terminare a școlii indicată mai jos.

Perioadele de plecare pentru fiecare secțiune a școlii vor fi decalate pentru a reduce congestia la sfârșitul zilei de școlă și pentru a asigura paritatea timpului petrecut in clasă. În conformitate cu procedura de sosire, numai un părinte pentru fiecare student va fi permis în zona de întâlnire pentru elevii primari.

Toată lumea este rugată să se spele sau să-și igienizeze mâinile la ieșirea din școală. Toți părinții și însoțitorii trebuie să părăsească terenul școlii imediat după ce își întâmpinã copiii. Dacă trebuie să vă întâlniți cu profesorul clasei, acest lucru ar trebui să fie organizat în prealabil prin e-mail, conform procedurii obișnuite.

EYFS & SCOALA PRIMARÃ:

Timpul plecãrii de la poartă

Grupele din Newlands

Grupele din Ringwood

14:45

Anul 6

Pre-Nursery/Nursery

15:00

Anul 5

Reception

15:15

Anul 4

Anul 1

15:30

Anul 3

Anul 2


ŞCOALA SECUNDARÃ::

Plecare la ora 16.00

Dacă din anumite motive, clasa copilului dvs. nu este la școală, el/ea va avea acces la programul online, așa cum a făcut-o în timpul închiderii școlii. Detalii despre acest lucru vor fi trimise la momentul potrivit. Dacă doar un număr limitat de studenți nu poate participa la școală (scenariu verde) sau școala poate fi parțial deschisă (scenariu portocaliu), accesul va fi realizat prin Google Meets, activitați offline, activitați prin Google Classroom și activitate fizică acasă.

Vom facilita livrarea de manuale sau aparatura necesare procesului de învãţare. Angajaţii nostri vor fi in contact cu elevii din afara școlii si le vor oferi suportul necesar. Elevii din afara școlii se pot alătura lecțiilor sau doar unor secțiuni de lecții în școala primarã prin Google Meet, lucru ce va asigura că aceşti elevi care nu pot participa la lecții în campus îşi continuã cursurile în mod eficient.

Deși suntem încântați să redeschidem școala, suntem conștienți că există unii copii care încă nu vor putea să ni se alăture în clasă. Copiii care nu sunt capabili să participe la lecții în campus vor avea acces la lecții și materiale care le sunt furnizate online.

S-au făcut investiții pentru a se asigura că fiecare clasă va permite studenților de acasă să participe în direct la evenimentele care se petrec în clasã și, de asemenea, să interacționeze cu colegii lor. Programul folosește Google Meet drept platforma sa online, iar în timpul acestor sesiuni elevii de acasă vor putea vedea și auzi tot ceea ce se întâmplă în clasă, mulţumitã unei camere web Wide Full HD și a unui microfon cu condensator Cardioid. Camera web va fi îndreptată către profesor și spre fața sãlii de clasã.

Elevii din școala secundară se vor alătura fiecărei lecții prin intermediul Google Meet (în afară de ora de educaţie fizicã), iar elevii şcolii primare se vor alătura clasei lor de mai multe ori în fiecare zi, cu scopul de a le gestiona timpul liber și de a le varia activitãţile în funcție de vârstă.

Prin utilizarea continuă a Google Classroom / Suite și a unei game largi de produse educative la care se subscrie BSB, programul de învățare online va continua să ofere un echilibru adecvat și realist al posibilităților de învățare, oferind inclusiv sesiuni față în față, videoclipuri educative, sarcini independente și activități offline care răspund nevoilor unice ale stadiului lor de dezvoltare în ceea ce privește conținutul, durata și frecvența.

În cadrul şcolii primare,vom asigura acoperirea ariilor de învățare din programa școlara, inclusiv materiile de specialitate, accentul urmând a fi pus pe subiectele de bază și pe bunăstarea elevilor. Dacă în programul online va exista un număr semnificativ de studenți dintr-un grup din anul primar, se vor crea cursuri personalizate pentru acest grup, cu profesori separați, repartizați în consecință. Programul va oferi, de asemenea, flexibilitate, astfel încât familiile să poată stabili modalități de studiu care să se potrivească nevoilor lor individuale.

Activitățile extrașcolare nu se vor desfășura în primele două săptămâni de școală. Detalii despre înscrierea la acestea vor fi trimise la momentul potrivit.

Activitățile extrașcolare vor funcționa în mod redus față de anii precedenți și în conformitate cu protocoalele școlare COVID-19.

Se vor desfășura lecții private de muzică în școală. Detaliile privind înscrierea pe portalul părinţilor vor fi trimise la momentul potrivit.

Universitățile, care fac parte din programul nostru de îmbogățire a programei şcolii primare, nu se vor organiza în acest moment.

Acolo unde este posibil, multe dintre evenimente vor fi mutate într-un format online pentru a evita grupuri de peste 20 de persoane în spaţii închise și grupuri de peste 50 de persoane in aer liber. Trecerea la mediul online va limita numărul de vizitatori în campus și / sau va permite tuturor elevilor să participe.

Orice eveniment care are loc în campus va urma reglementările guvernamentale și va fi în conformitate cu diferitele protocoale COVID-19 ale BSB.

Din păcate, Bistro Takanaka nu se va putea deschide pentru majoritatea elevilor. Bistroul și zona înconjurătoare vor servi ca zonă de luat masa pentru elevii din anii 12 și 13. S-a decis acest lucru pentru a reduce amestecarea de elevilor din ani si grupe diferite și de a permite delimitarea zonelor de recreere, pe cât posibil, în tot campusul.

Maximum 3 persoane vor fi permise în bistro la un moment dat, cu puncte de intrare și ieșire separate. Mâncarea va fi servită preambalată și va trebui să fie servită în zona desemnată de bistro, unde mesele vor aveadoar un singur loc și vor exista protocoale de dezinfectare între utilizatori.

Se accepta doar plata prin card.

  • Magazinul este deschis și maxim o familie este permisă la un moment dat.
  • Toate produsele vor fi gestionate de către angajaţii magazinului școlar pentru a minimiza punctele de atingere.
  • Odată ce articolele sunt vândute, nu pot fi returnate dacă sunt scoase din ambalaj.
  • Plata cu cardul este acceptată.
  • Părinții pot alege să folosească magazinul online ca alternativă.

Da. Uniforma joacă un rol valoros în contribuția la etosul unei școli și în stabilirea unui ton adecvat în cadrul şcolii. Uniformele nu trebuie curățate mai des decât de obicei și nici nu trebuie curățate folosind metode care sunt diferite de cele normale.

Revenirea la școală este importantă pentru educația copiilor și pentru bunăstarea lor. Absenţa din școală este dăunătoare pentru dezvoltarea lor cognitivă și academică. Acest impact poate afecta atât nivelurile actuale de învățare, cât și capacitatea viitoare de a învăța a copiilor. Riscul pentru copiii înșiși de a se îmbolnăvi grav de coronavirus (COVID-19) este foarte scăzut și lipsa frecventãrii orelor de curs creeazã efecte negative asupra sănătății lor.

Vã încurajãm să vă trimiteți copiii înapoi la școală întrucât avem proceduri în vigoare pentru a menține orice risc la minim. Cu toate acestea, dacă dumneavoastra sau un membru al familiei dumneavoastra vă aflați într-un grup vulnerabil sau vă simțiți inconfortabil în privința venirii copilului dumneavoastra la școală, puteți accesa resursele care sunt disponibile elevilor care nu se pot prezenta la ore. Resursele vor fi accesate prin Google Classroom. Vom face tot ce putem pentru a ne asigura că niciun copil nu rãmâne în urmã în procesul de învaţare.

Ca de obicei, vom oferi toate echipamentele de care elevii au nevoie și ne vom asigura că acesta este curățat în fiecare zi după utilizare. Elevii din școala secundarã îşi vor aduce propriul lor penar cu echipament adecvat. Pentru copiii şcolii primare, dacă doriți, puteţi sã trimiteți un penar etichetat cu toate rechizitele pe care doar copilul dumneavoastra le poate folosi. Copiii din EYFS și din KS1 trebuie să aducă haine de schimb pentru a se schimba în caz de accidente.

Şcoala primarã

Penarele pot include:: Creion • Ascuțitoare pentru creion • Rigla (min 15cm) • Foarfece pentru copii • Lipici • gumã de şters• Creioane colorate - doar câteva culori • (opțional) pix.

Sticlele cu apã vor fi furnizate de școală pentru toți copiii şcolii primare, deoarece nu există fântâni de apă disponibile. Sticlele de apă vor fi reumplute, după caz, de către angajaţi.

Şcoala secundarã

În interesul pstrãrii igienei corespunzãtoare, elevii trebuie să îşi aducă rechizitele proprii și o sticlă de apă - nu există fântâni de apă disponibile, deși pot fi utilizate stațiile de reumplere a sticlelor. IPad-ul, Chromebookul sau propriul dispozitiv electronic este obligatoriu și trebuie adus la fiecare lecție.

Da, lecțiile de educaţie fizicã vor avea loc în continuare. Cu toate acestea, nu vom desfășura sporturi care implică un contact fizic apropiat. Echipamentele sportive vor fi curățate frecvent și nu vom permite utilizarea aceluiaşi echipament de cãtre mai mulţi elevi. Oricine are lecție de educaţie fizicã va trebui să poarte echipamentul sportiv toată ziua, deoarece distanțarea socială în vestiare prezintă provocări și riscuri inutile.

Elevii vor fi așteptați să ajungă la școală în echipamentul de educaţie fizicã în zilele în care au ore de educaţie fizicã și vor rămâne în echipament până la sfârșitul zilei. • Fără schimbări de echipament la școală, sfătuim ca elevii să aducă cât mai puține obiecte/ghiozdane posibil în fiecare zi și recomandăm cu tărie să nu se folosească ghiozdanele cu roți. Dulapurile vor fi disponibile pentru depozitare, iar accesul va fi posibil in condiţii controlate de decalare a elevilor.

Sporturile în aer liber vor fi prioritare acolo unde este posibil, iar spațiile interioare mari vor fi utilizate acolo unde nu este posibil, maximizând distanța dintre elevi. Activitãţile în spaţiile interioare vor fi permise grupurilor de maxim 20 de persoane, respectând în totalitate normele de curățenie și igienã.

Măștile trebuie să fie purtate tot timpul în interior și trebuie respectată distanța socială de 1,5 m. Prin urmare, orice orã de educaţie fizicã realizata în interior va fi planificata cu atenție, având în vedere acest factor.

Da, cu distanțare fizică de cel puțin 1,5 m între studenți și exersând în aer liber pe cât posibil. Se vor limita dimensiunile grupului la cel mult 15 persoane, poziționând elevii cu spatele unul la altul sau în laterala fiecãruia, evitând împãrţirea instrumentelor și asigurând o bună ventilație a sãlii de clasã. Cântatul sau folosirea instrumentelor de suflat din alamã nu va avea loc în grupuri mai mari, cum ar fi corurile și ansamblurile școlare sau întrunirile școlare.

Da, vom organiza activități care pot fi desfãşurate în siguranță în sălile de clasă și în zonele de specialitate, respectând în același timp normele de distanțare socială. Pe durata pauzelor dintre grupurile de elevi din ani diferiți, se va folosi un sistem pe bază de rotație pentru curățarea spaţiilor de lucru. Clasele vor fi amenajate conform normelor de distanțare socială de 1,5 m.

Măștile și vizierele vor fi purtate în timpul lecțiilor, deoarece distanța socială poate fi compromisă uneori, iar în bucătăria destinatã orelor de tehnologie alimentară copiii lucrează cu alimente.

Dacă este posibil, activitățile online și evaluarea acestora folosind instrumente precum Classkick și Google Classroom vor fi utilizate pentru a oferi feedback copiilor. Ori de câte ori este posibil, profesorii vor evita să intervinã asupra activitãţii unui student pentru a-i corecta munca atunci când se alfã în imediata apropiere.

În egală măsură, atunci când este cazul, caietele de exerciții și proiectele realizate vor fi corectate fizic în conformitate cu procedura de corectare a caietelor de teme implementatã de şcoalã.

Atunci când corecteazã lucrãrile elevilor, cadrele didactic trebuie să poarte mănuși și să igienizeze cartea/caietul/ lucrarea fiecărui copil înainte de a îl/o atinge.

Toată lumea va trebui să poarte mască de protecţie atunci când se află în campus, la lecții, în spaţiile de birouri și în timpul deplasãrii, cu excepția copiilor cu vârsta de până la 5 ani. Copiii cu vârsta peste 5 ani cu boli cronice care nu pot purta o mască vor participa la lecții online de acasă.

În plus, şepci cu protecții pentru față vor fi furnizate elevilor din EYFS și până laAnul 2 și viziere pentru elevii din Anii 3 - 13. Acestea vor fi utilizate ca protecție suplimentară de fiecare dată când este nevoie în situații în care distanțarea socială nu poate fi respectată.

Măștile nu au rolul de a proteja indivizii împotriva infectãrii cu COVID 19, ci de a împiedica persoanele asimptomatice să îi infecteze pe ceilalți.

  • Măștile de protecție trebuie purtate întotdeauna în campus, în afară de momentul consumãrii alimentelor în zonele special desemnate sau în timpul lecțiilor de educaţie fizicã. De asemenea, elevii îşi pot îndepãrta măștile pentru perioade scurte, doar atunci când se aflã la peste 1,5 m față de colegii din jur.
  • Toți elevii și angajaţii trebuie să aducă două măști de protecţie la școală în fiecare zi pentru a permite schimbarea mãştii în timpul unei zile de școlă. Dacã un elev își va uita sau își va pierde masca, şcoala îi va asigura o mască de unică folosință.
  • Măștile nu trebuie împărțite cu alte persoane și pot fi aruncate în siguranță după utilizare în coșurile speciale, acoperite, care se aflã în campus.

Echipa noastrã medicalã se aflã poziţionatã în două locuriîn campus. Tot personalul nostru medical a fost instruit cum să răspundă cazurilor suspecte de COVID-19 și are acces la echipamentele de protecție personală, în cazul în care cineva prezintă simptome de COVID-19.

  • În apropierea porții de intrare este stabilită o zonă separată de evaluare / izolare COVID-19.
  • Tot personalul medical va folosi echipamente de protecție personală adecvată, inclusiv mască de protecție și viziera atunci când evaluează sau gestionează orice caz suspect de COVID-19.

Bibliotecile noastre se vor putea accesa în conformitate cu regulile de distanțare socială și cu normele de igienã.

Elevii şcolii secundare vor putea folosi biblioteca online pentru a gãsi şi împrumuta cãrţi urmând apoi sã o informeze pe bibliotecară. După ce cererea a fost făcută, cartea va fi livrată studentului. Vor fi utilizate mănuși la livrarea cărții din bibliotecă. Cărțile care sunt colectate pentru returnare vor fi manipulate cu mănuși și vor fi introduse într-o cutie etichetată pentru carantină, timp de cel puțin 72 de ore.

Pentru elevii şcolii primare, cărțile vor fi sortate în funcție de vârstă și depozitate în cărucioare ce vor fi deplasate în fiecare zonă a școlii. Elevii şcolii primare vor selecta o carte de la distanță care le va fi înmânatã cu ajutorul mănușilor de protecţie. Toate cărțile returnate vor ramane în carantină timp de 10 zile.

Orele de servire a mesei au fost decalate astfel încât să limitãm numărul mare de studenți în sãlile de masã. În interiorul zonelor destinate consumului de alimente au fost așezate mese și scaune pentru a respecta cerințele distanțării sociale. Tot personalul de catering va purta măști, viziere și mănuși. Tacâmurile și mâncarea vor fi împachetate individual.

Pentru elevii care iau masa la școală, aceasta va fi servită preambalată și așezată pe mese înainte de sosirea elevilor. Elevii care îşi aduc prânzul la pachet vor avea rezervatã o zonã de mese special amenajatã in sãlile de masã.

Tratarea unui caz suspect de COVID

  • În eventualitatea unui caz suspect de COVID al unei persoane care intră in campus, persoana (sau persoanele) vor fi duse imediat în camera de izolare situată lângă poarta de intrare, iar părinții vor fi contactați. Persoanele suspectate de infectare cu COVID-19 nu vor avea acces în campus dincolo de porțile albe.
  • Dacă cineva din campus dezvoltă simptome COVID-19, aceastã persoanã (împreunã cu frații sau membrii ai familiei din rândul angajaţilor) va fi dusã în camera de izolare, iar părinții vor fi chemați imediat pentru a o duce acasă. Dacă pe durata așteptarii colectării, persoana în cauzã va trebui sã foloseascã baia, se va folosi o baie separată. Baia va fi curățată și dezinfectată folosind produse de curățare standard înainte de a fi folositã de altcineva. Angajaţii care supraveghezã elevul în timp ce așteaptă colectarea vor purta echipamente de protecție personală.
  • Orice membru al personalului și alți elevi care au intrat în contact cu ei nu trebuie să se întoarcă acasă pentru a se auto-izola decât dacă dezvoltă simptome singure (caz în care ar trebui să efectueze un test) sau dacă persoana simptomatică este testată ulterior pozitiv sau li s-a solicitat acest lucru prin intermediul https://www.dspilfov.ro/
  • BSB va colabora apoi cu autoritățile pentru a ajuta la indentificarea numãrului de persoane afectate și in vederea închiderii unor pãrţi ale școlii sau a întregii școli. Campusul va fi supus unei curăţãri profunde și se vor urma sfaturile oficiale privind paşii următori. În tot acest proces, părinții vor fi pe deplin informați despre evoluția situaţiei.

Dacă cineva din familia dumneavostrã se simte rău, prezintã o tuse persistentă, o temperatură ridicată sau are o pierdere/schimbare a gustului sau al mirosului (anosmia), trebuie să rămână acasă. Vă sfătuim să urmați normele impuse de Centrul National de Supraveghere si Control al Bolilor Transmisibile privind infecția cu noul coronavirus. Acestea impun autoizolare pentru cel puţin 10 zile şi efectuarea unui test pentru confirmarea infectãrii cu coronavirus (COVID-19).

Dacă cineva din gospodăria dvs. a primit un rezultat pozitiv, însã nu prezintã simptme, dar le dezvoltă în timpul perioadei de izolare, va trebui să reînceapã perioada de izolare de 10 zile din ziua în care apar simptomele.

Alți membri ai gospodăriei dvs. (inclusiv frați) ar trebui să se autoizoleze timp de 14 zile de la momentul în care persoana simptomatică a avut primele simptome.

Toți șoferii și asistenții didactici însoțitori își vor verifica temperatura înainte de a începe colectarea elevilor în fiecare zi. Toți studenții vor fi verificaţi înainte de a li se permite să urce în autobuzul școlar, acest proces va include o verificare vizuală și verificări de temperatură. Temperatura trebuie să fie sub valoarea de 37,3 Celsius (in zona frunţii). Părinții trebuie să rămână cu elevii până când aceştia urcã în autobuz; îmbarcarea va fi gestionată în conformitate cu regulile de distanțare socială.

Următoarele măsuri sunt în vigoare pentru autobuzele școlare:

  • Dezinfectantul de mână va fi disponibil intr-o zonã vizibilã și fiecare persoană care intră în autobuz își va igieniza mâinile la urcarea și la coborârea din autobuz.
  • Elevii se vor deplasa într-o singurã coloanã, menținând distanțarea socială sub supravegherea asistentului didactic.
  • Angajaţii și elevii pasagerii (cu excepția celor sub 5 ani) vor purta măști de protecție pe toata durata deplasãrii.

Fiecare autobuz va fi supus unui proces de curățare după fiecare călătorie efectuatã.

Urmând îndrumările guvernamentale cu privire la distanțarea socială în campus și în sălile de clasă, toți angajaţii, studenții, părinții și vizitatorii vor trebui să mențină distanțarea socială de peste 1 m în timp ce se deplasează în campus și în timpul orelor. Vom asigura distanțarea între birouri în conformitate cu reglementările impuse pentru toate camerele și vom menţine o distanțare de 1,5 m în majoritatea camerelor sau acolo unde este posibil. În unele cazuri, este posibil să fie nevoie să îi mutăm pe elevi în diferite grupuri de predare pentru a facilita acest lucru. Ca o măsură de protecție suplimentară, toți elevii începând cu anul 1 vor purta viziere pe durata tuturor lecțiile desfãşurate in interior, iar tranzitul în clasă va fi limitat. Vom utiliza de asemenea despãrțitoare de plexiglass în sãlile de clasã, după caz, pentru a asigura distanțarea.

Asteptãrile privind prezenţa la ore

Participarea la ore va fi obligatorie de la începutul trimestrului de toamnă. Aceasta înseamnă că se vor aplica regulile obișnuite de participare la școală, inclusiv:

  • datoria părinților de a se asigura de prezența copilului lorîn mod regulat la școală
  • se va înregistra prezența și se vor consemna absențele

Adeverinţa medicalã ce justificã absența nu va mai fi necesarã atunci când există o transmitere comunitară a COVID-19.

Elevii care se autoizolează sau sunt în carantinã

Un număr mic de elevi nu va putea urma orele de curs, iar cei mai mulţi dintre aceştia vor fi în concordanță cu sfaturile de sănătate publică emise de autoritãţi. Aceşti elevi sunt în carantinã și au avut simptome specifice COVID, au primit un rezultat pozitiv al testului, au intrat in contact cu o persoanã care are coronavirus (COVID-19) sau se autoizoleazã sau nu pot călători în țară.

În schimb, se așteaptă participarea deplină la învățarea online, cu excepția cazului în care copilul sau părinții se aflã în imposibilitatea de a participa.

În cazul în care elevii lipsesc de la școală pentru oricare dintre motivele de mai sus sau dacă elevul trebuie să lipsească de la învățarea online, notificarea absenței trebuie să fie transmisă prin portalul părinților.

Vom relua vizitele educative locale pe timpul zilei atunci când va fi posibil. Acest lucru se va realiza în conformitate cu măsurile de protecție, cum ar fi menținerea copiilor în grupuri desemnate în prealabil și implementarea măsurilor de securizare COVID la locul de destinație. De asemenea, vom folosi spațiile în aer liber din proximitatea noastră pentru a sprijini implementarea eficientã a programei şcolare. Vom efectua, de asemenea, vizite prealabile şi evaluări complete și minuțioase ale riscurilor tuturor vizitelor educative, pentru a ne asigura că acestea pot fi realizate în condiții de siguranță. În cadrul acestei evaluări a riscurilor, va trebui să luăm în considerare măsurile de control suplimentare care ar putea fi folosite și să ne asigurăm că protocoalele spaţiului vizitat sunt în conformitate cu așteptările noastre.

În prezent, excursiile peste noapte și în afara ţãrii sunt suspendate, acestea vor fi luate în considerare de la caz la caz, pe mãsurã ce starea pandemiei evoluează.

Elevii pot experimenta o varietate de emoții ca reactie la pandemia de coronavirus (COVID-19), cum ar fi anxietatea, stresul sau starea de spirit scăzută. Este important să conştientizãm aceste sentimente ca fiind răspunsuri fireşti la o situație nefireascã. Unii elevi pot avea nevoie de sprijin pentru a se reaclimatiza la viaţa în școală; alții e posibil sã se fi bucurat să fie acasă și să fie reticenți să se întoarcă; iar câțiva elevi pot prezenta semne de anxietate sau depresie severã. Alți elevi nu vor întâmpina dificultãţi și vor fi dornici și gata să se întoarcă la școală. Revenirea la școală permite interacțiunea socială cu semenii, îngrijitorii și profesorii, ceea ce aduce beneficii bunăstării elevilor.

Diferitele ramuri ale școlii vor aplica metode adecvate pentru educarea elevilor cu privire la:

  • Informații COVID-19
  • Măști - utilizare corespunzătoare, aruncarea acestora
  • Distanțarea socială – cu ajutorul indicatorilor
  • Explicarea procedurilor pe durata pauzelor, a procedurilor pentru ora prânzului, a procedurilor de intrare și ieșire din clase
  • Demonstrații pentru o spălare eficientă a mâinilor
  • Anumite ore se pot desfãşura în condiţii de contact mai strânse (de ex. educaţie fizicã, design si tehnologii, teatru)
  • Campanii de informare privind mãsurile de igienã pe durata pandemiei COVID - 19
  • Tratarea stresului emoțional
  • Actualizarea campaniilor privind intimidarea și abuzurile online

Medicii din Clinicile Regina Maria vor fi invitați în prima săptămână de școală pentru a răspunde la întrebările elevilor pe tema pandemiei.

În cazul în care dumneavoastrã sau copilul dumneavoastrã aveți nevoie de asistență pentru consilieri, vă rugăm să trimiteți un e-mail la office@britishschool.ro pentru a organiza o sesiune de consiliere.

Informații despre COVID 19

Ce este COVID-19?

  • Virusul COVID-19 este un virus nou din aceeași familie de viruși ca sindromul respirator sever acut (SARS) și unele tipuri de răceală comună.

Care sunt simptomele COVID-19?

  • Simptomele pot include febră, tuse, nas curgător, pierderea mirosului și a gustului și lipsa respirației. În cazuri mai severe, infecția poate provoca pneumonie sau dificultăți de respirație.

Cum se răspândește COVID-19?

  • Virusul se transmite prin contact direct cu picăturile respiratorii ale unei persoane infectate (generate prin tuse și strănut).
  • De asemenea, indivizii pot fiinfectați daca ating suprafețele contaminate cu virusul și îşi ating apoi fața (de exemplu, ochii, nasul, gura).
  • Virusul COVID-19 poate supraviețui pe suprafețe timp de câteva ore, însã dezinfectanții îl pot nutraliza.

Cine rezintã cel mai mare risc?

  • Persoanele în vârstă și persoanele cu afecțiuni medicale cronice, precum diabetul și bolile de inimă, par să fie mai expuse riscului de a dezvolta simptome severe.
  • Întrucât acesta este un virus relativ nou, lumea medicalã încă învață despre cum acesta afectează copiii. În timp ce persoanele de orice vârstă pot fi infectate cu virusul, cazurile de COVID-19 raportate la copii sunt semnificativ mai mici.

Care este tratamentul pentru COVID-19?

  • În prezent, nu există un vaccin disponibil pentru COVID-19, deși multe țări au raportat progrese considerabile in elaborarea unuia. Multe dintre simptome pot fi tratate și obținerea îngrijirii medicale timpurii face boala mai puțin periculoasă.

1.Contactul cu persoanele care nu se simt bine va fi minimalizat prin asigurarea că cei care au simptome de coronavirus (COVID-19) sau care au pe cineva în gospodărie care au simptome, nu merg la școală. Elevii, angajaţii, și alți adulți nu ar trebui să vină la școală dacă au simptome coronavirus (COVID-19) sau dacă s-au testat pozitiv în cel puțin ultimele 10 zile. Oricine dezvoltă aceste simptome în timpul școlii va fi trimis acasă. Acestea sunt mãsuri de prevenţie esențiale pentru a reduce riscul în școli și pentru a reduce în continuare transmiterea coronavirusului (COVID-19). Vom aplica politica de „ rămâi acasă dacă nu te simţi bine” pentru elevii și angajaţii cu simptome.

2.Termometrele electronice sunt amplasate la intrarea în școală pentru a monitoriza temperatura persoanelor care intră în campus. Oricãrui individ cu o temperatură de peste 37,3 grade Celsius i se va refuza accesul in campus.

3.Curățați mâinile mai bine şi mai des decât de obicei. Coronavirusul (COVID-19) este un virus ușor de ucis atunci când este pe piele. Acest lucru se poate face cu săpun și apă curentă sau dezinfectant de mâini. Ne vom asigura că elevii își curăță mâinile în mod regulat, inclusiv la sosirea la școală, la întoarcerea din pauze, înainte de schimbarea claselor de curs, înainte și după folosirea oricărui echipament și înainte și după servirea mesei. O curățare regulată și minuțioasă a mâinilor este o mãsurã de prevenţie necesară pe care va trebui sã o implementãm frecvent în viitorul apropiat.

Măsurile de prevenţie implementate includ, de asemenea:
  • școala deţine suficiente puncte de spălare a mâinilor sau de dezinfectare a mâinilor, astfel încât toți elevii și angajaţii să își poată curăța mâinile în mod regulat
  • supravegherea utilizării instalației de dezinfectare a mâinilor, date fiind riscurile de ingestie a soluţiilor de curãţare. Elevii foarte tineri și cei cu nevoi complexe vor fi ajutați să-și curețe corect mâinile. Ca alternativă, se pot folosi şerveţele umede cu Ph neutru.
  • integrarea acestor proceduri în cultura școlarã, menţinerea așteptărilor de comportament din partea tuturor angajaţilor și elevilor, precumși asigurarea că elevii foarte mici și aceia cu nevoi complexe au înţeles necesitatea de a urma aceste masuri de prevenţie.
  • angajaţii le vor reaminti frecvent elevilor să își schimbe măștile în timpul zilei

4.Asigurați o igienă respiratorie bună prin promovarea utilizării şerveţelor nazale atunci cand copiii strănută sau tuşesc. Ne vom asigura că avem suficiente şerveţele nazale și pubele disponibile în școală pentru a sprijini elevii și angajaţii să urmeze această rutină. Ca și în cazul curățării mâinilor, vom asigura suport elevilor mai mici și celor cu nevoi complexe pentru a putea urma aceastã procedurã în mod corect. Este vital ca toți elevii sã înțeleagã că acest lucru face parte acum din modul în care funcționează școala.

5.Măsurile vor fi obligatorii pentru toţi angajaţii și pentru toți elevii începând cu anul 1, în spaţii închise și în aer liber, unde distanța socială nu este posibilă.

6.Distanțarea socială

Toţi angajaţii, elevii, părinții și vizitatorii trebuie să mențină distanțarea socială de peste 1 m în timp ce se deplasează în campus și în timpul orelor. Vom asigura distanțarea între birouri în conformitate cu reglementările pentru toate clasele și distanțare de peste 1,5 m în majoritatea claselor.

Postere si afişe de informare vor fi expuse în campus pentru a le reaminti elevilor şi adulţilor de distanţarea socialã, în timp ce o oarecare distanțare socială va fi pusă în aplicare prin îndepărtarea meselor, scaunelor și închiderea unor zone.

Măsuri de prevenţie în cadrul clasei:

  • Menținerea unei distanțe între persoane în spaţii închise și reducerea timpului de contact față în față scade riscul de transmitere. Normele de sănătate publicã sfãtuiesc angajaţii din școlile gimnaziale să se distanțeze de elevii lor, să stea în fața clasei și să fie departe de colegii lor, acolo unde este posibil. În mod ideal, adulții ar trebui să mențină 1,5 metri distanță unul de celălalt și de elevi. Știm că acest lucru nu este întotdeauna posibil, în special atunci când lucrează cu elevi mai mici, însã in mãsura în care pot face asta, adulții pot reduce riscul de infectare.
  • Aceştia ar trebui să evite în mod special contactul față în față și să reducă la minimum timpul petrecut la 1 m distanţã de oricine. În mod similar, distanțarea socială nu va fi posibilã atunci când lucrați cu mulți elevi care au nevoi complexe sau care au nevoie de îngrijire ce implicã contact strâns. Sprijinul educativ și de îngrijire al acestor elevi va fi asigurat în condiţii normale.
  • Elevii suficient de mari vor fi, de asemenea, susținuți să mențină distanța și să nu îi atingă pe angajaţii sau pe colegii lor, acolo unde este posibil. Acest lucru nu va fi întotdeauna posibil pentru elevii mai mici și pentru unii copii cu nevoi complexe.
  • Atunci când angajaţii sau elevii nu pot menține distanțarea, în special în cazul elevilor mai mici din școala primară, riscul poate fi redus și prin menținerea elevilor în grupuri mai mici, organizate în funcţie de anul din care fac parte.
  • Mobilierul din clasă a fost mutat / îndepărtat și modificat pentru a ajuta la aplicarea distanțării sociale.
  • Tuturor studenților li se va reaminti periodic despre igiena și practicile de distanțare socială.
  • Orice echipament utilizat va fi curățat înainte și după utilizare de către un alt grup. Elevii vor spăla sau igieniza mâinile înainte și după atingerea unei piese de echipament.
  • Toate sălile de clasă sunt curățate în timpul pauzelor, orei de prânz și a lecțiilor de specialitate.
  • Toate zonele cu risc mare de atingere vor fi identificate și curățate cu regularitate.
  • Curățarea profundã va avea loc în toate clasele la sfârșitul fiecărei zile.

Măsuri de prevenţie în alte zone ale şcolii:

  • Grupurile vor fi ținute la distanță unul de celãlalt, ceea ce înseamnă că școala va evita evenimentele mari, cum ar fi evenimentele cu mai multe grupuri.
  • În elaborarea orarului, grupurile vor fi menținute la distanţã și mișcarea în campusul școlii va fi redusă la minimum prin utilizarea zonelor de grup bine definite. Deși tranzitul rapid pe coridor sau prin locul de joacă prezintă un risc scăzut, școala va evita crearea de coridoare, intrări și ieșiri aglomerate, prin utilizarea indicatoarelor de direcție și a rutelor definite pentru fiecare grup de ani. Au fost create perioade de pauză și ore de prânz decalate (și perioade speciale pentru curățarea suprafețelor din zonele de servire a mesei).

Deplasarea în campus:

  • Zonele de tranzit cu sens unic pentru pietoni vor fi folosite pe cât posibil pentru a încuraja distanțarea socială și pentru a reduce adunarea elevilor care vor rămâne în zonele destinate grupului lor de ani pentru marea majoritate a zilei școlare.Singura exceptie o reprezintã deplasarea către / de la poarta de intrare atunci când deplasarea la ore decalate va fi efectuatã.
  • Școala a organizat, de asemenea, modul în care sunt amenajate și utilizate spațiile comune pentru a ajuta angajaţii să se distanțeze unul de celălalt. Utilizarea camerelor pentru angajaţi va fi minimizată, deși angajaţii vor avea în continuare o pauză de o durată rezonabilă în timpul zilei.

În cazul depistãrii pozitive cu coronavirus (COVID-19) a unui elev care a participat la cursurile şcolii noastre, şcoala va lua măsuri rapide ce includ contactarea echipei locale de protecție a sănătății. Această echipă poate contacta, de asemenea, școlile în mod direct dacă vor conștientiza că cineva care a fost testat pozitiv pentru coronavirus (COVID-19) a participat la cursurile școlii nostre. Vom respecta normele sanitare din reglementările publicate.

Dacă se confirmă că un elev a contractat COVID 19 și a fost la școală:

  • Clasa din care face parte sau grupul de an se va închide timp de 14 zile. Învățarea online va începe imediat pentru elevii afectați.

Dacă se confirmă că părintele sau membrul familiei unui elev a contractat COVID 19:

  • Elevul și celor care au avut un contact strâns cu acesta li se va cere să se auto-izoleze timp de 14 zile din ultima zi în care au luat contact cu persoana respectivă.

Dacă există trei sau mai multe cazuri confirmate în diferite clase / grupuri de an, întreaga școală se va închide timp de 14 zile de la confirmarea ultimului caz de COVID.

  • Programul de învățarea online va începe imediat pentru toți elevii.

Contactul apropiat înseamnă:

  • contact apropiat direct - contact față în față cu o persoană infectată pentru orice lungime de timp, la distanţã de 1 metru, inclusiv în cazul în care una dintre persoane tuşeşte in direcţia celeilalte, conversație față în față sau contact fizic neprotejat (piele pe piele).
  • contacte de proximitate - contact apropiat extins (între 1 și 2 metri pentru mai mult de 15 minute) cu un individ infectat
  • călătoria într-un vehicul mic, ca o mașină, cu o persoană infectată

Școala nu va face publice numele sau detaliile persoanelor cu coronavirus (COVID-19) decât dacă este esențial pentru protejarea altora.

Membrii familiilor acelor persoane care sunt trimise acasă nu trebuie să se autoizoleze, cu excepția cazului în care copilul, tânărul sau angajatul care se autoizolează dezvoltă ulterior simptome. Dacă cineva dintr-o clasă sau grup cãruia i s-a cerut să se autoizoleze manifestă simptome în perioada de izolare de 14 zile,trebuie să urmeze politica „stai acasa: îndrumări pentru familiile cu o posibilã infecție cu coronavirus sau cu o infecție confirmată” şi ar trebui să facă un test de detecţie a virusului COVID:

  • dacă testul are un rezultat negativ, aceste persoane trebuie să rămână izolate pentru restul perioadei de izolare de 14 zile. Acest lucru se datorează faptului că s-ar putea infecta în continuare în zilele rămase.
  • dacă rezultatul testului este pozitiv, acestea trebuie să ne informeze imediat și trebuie să se izoleze cel puțin 10 zile de la debutul simptomelor lor (ceea ce ar putea însemna ca autoizolarea să se termine înainte sau după perioada inițială de izolare de 14 zile). Gospodăria acestor persoane va trebui apoi să se autoizoleze timp de cel puțin 14 zile de la momentul în care persoana simptomatică a avut pentru prima dată simptome, conform „stai acasa: îndrumări pentru familiile cu o posibilã infecție cu coronavirus sau cu o infecție confirmată”.

Școala va solicita adeverinţa medicală obișnuită înainte de inscrierea copiilor sau primirea lor înapoi după o perioadă de autoizolare.

Când este necesară autoizolarea sau închiderea şcolii?

Dacă se confirmă că un student a contractat COVID 19 și a fost la școală:

  • Clasa din care elevul face parte sau grupul de an se va închide timp de 14 zile. Programul de învățare online va începe imediat pentru studenții afectați.

Dacă se confirmă că părintele sau membrul familiei unui student a contractat COVID 19:

  • Elevul și cei care au avut un contact strâns cu elevul li se va cere să se autoizoleze timp de 14 zile din ultima zi în care au luat contact cu persoana respectivă.

Dacă există trei sau mai multe cazuri confirmate în diferite clase / grupuri de an, întreaga școală se va închide timp de 14 zile de la confirmarea ultimului caz de COVID.

Programul de învățare online va începe imediat pentru toți studenții.

Părinții și tutorii vor primi informații mai specifice pentru fiecare grup de ani, prin intermediul întâlnirilor online de pregatire introductivã specificã înainte de începerea școlii.

Vom solicita părinților și tutorilor o cooperare deplină pentru a raporta orice cazuri de COVID-19 care apar în gospodăriile lor. Dacă se suspectează că cineva din familie are COVID-19, vom cere părinților să țină copilul acasă și să informeze imediat școala.

Vom explica elevilor noștri motivul măsurilor implementate de școală, inclusiv considerentele științifice și vom evidenția ajutorul pe care îl pot primi prin școală (de exemplu, consiliere relevantă și sprijin psihosocial).

Școala va fi vigilentă pentru a se asigura că toate controalele de imunizare la inscrierea elevilor in şcoalã sunt în vigoare pentru toți copiii.

Va fi verificată starea de vaccinare pentru bolile care pot fi prevenite prin vaccinare (de exemplu, rujeola).

Părinților li se reamintește să se asigure că li s-au efectuat toate vaccinările relevante copiiilor lor.

Deoarece se aplică măsuri de protecție a școlii, va fi important să se monitorizeze o serie de factori precum:

  • efectele politicilor și măsurilor implementate asupra sănătății și bunăstării elevilor, fraților lor, angajaţilor, părinților și a altor membri ai familiei.
  • efectele politicilor și măsurilor implementate asupra obiectivelor educaționale și rezultatelor învățării.
  • eficacitatea proiectelor de învățare online acolo unde acestea există: Cât de bine a reușit școala să dezvolte aceste strategii?
  • tendințele absenteismului școlar după terminarea restricțiilor. Va fi necesară o colaborare timpurie și incluzivă între școală și membrii relevanți ai comunității pentru dezvoltarea și punerea în aplicare a măsurilor necesare.
  • recunoaștem că va fi important să ne menținem flexibilitatea și să efectuãm schimbãri după cum este necesar pe parcurs. Va fi totodată important să asigurăm un proces de învățare continuu si de înaltă calitate atât cât împărtășirea bunelor practici.
  • școala va efectua sondaje de opinie suplimentare pentru a monitoriza factorii relevanți.

Pentru informații referitoare la restricțiile de călătorie și reglementările în UE, inclusiv a României: https://reopen.europa.eu/en

Vă rugăm să verificați îndeaproape acest site și sã vã plãnuiţi întoarcerea în România la timp pentru începerea școlii, având în vedere o restricție posibilă de 14 zile.

Vom actualiza regulat site-ul școlii noastrecu informațiile necesare înainte de începerea școlii https://www.britishschool.ro/school-life/updates-and-guidance-during-the-coronavirus#main